21 sty 2014

Coś prostego.. muffiny.

Ostatnio czuję się tak słabo, nie mam pojęcia co się ze mną dzieje. Niby wzięłam się w garść od nowego roku, wszystko pięknie, poukładane i tak dalej, a tu jeden gorszy dzień i czujesz.. że masz dość?

Poza tym zbieram na wymarzone łóżko i dobry aparat.
Ktoś poleca jakiś? (Myślałam o Nikonie D3100 lub D3200. Myślę, że on jest taki wprost dla mnie.)
Taki, który dobrze sprawdza się na początek? Wprawdzie to nie są moje początki z fotografią, ale nie jestem też profesjonalnym fotografem, więc nie wyprzedzajmy faktów;)
Chciałabym również przeprosić wszystkich, którzy czekali na post. Pracowałam trochę nad blogiem, co zresztą widać. Parę rzeczy jeszcze pozmieniam i dopracuję. Właśnie robię nagłówek i inne takie drobne elementy, więc jeszcze raz dziękuję za cierpliwość.

Tymczasem prosty przepis na muffiny, które uwielbiam. Chociaż moja kuchnia niekoniecznie (ciasto, wszędzie ciasto).
Ja zazwyczaj robię pół porcji, wychodzi mi cała jedna blaszka (ok. 12 sztuk) do muffin.

Przepis na ok 20 ładnych muffin (babeczek; kto jak woli) w papilotkach (papierkach):
Składniki suche:                                             Składniki mokre:
-2 jajka                                                          -2 szklanki cukru
-1 szklanka mleka                                          -1/2 szklanki cukru
-2/3 szklanki oleju                                          -łyżka proszku do pieczenia
(mieszamy)                                                     - odrobinę cukru wanilinowego (dla smaku)
                                                                          (mieszamy)

Następnie składniki mokre łączymy z suchymi (lub odwrotnie). Dodajemy czekoladę, rodzynki itp. według uznania.
Ja lubię wymyślać coraz to różniejsze kombinacje. Może kiedyś zaprezentuję tu inne.
Rozgrzewamy piekarnik do 200*C, rozlewamy ciasto do formy na muffiny na ok. 2/3 wysokości. 
Pieczemy 15-20min
Pytania---> komentarz
SMACZNEGO!

 Tu akurat muffiny z owocami i płatkami owsianymi i.. moim braciszkiem w tle:)





  Natomiast tu pyszności czekoladowe z wiórkami kokosowymi i czekoladą!


 A Wy? Na jakie muffiny macie ochotę?
#Ginka

2 komentarze:

  1. mmmmm wyglądają smakowicie <3 jutro sb takie upiekę :))
    obserwujemy?
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają mega smacznie według mnie. Takie jest moje zdanie w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję ♥
Za rady i kąśliwe uwagi także ♥
Nie bawię się w 'obserwacja=obserwacja'.