15 sty 2014

Początek

Cześć. Witam.

   Nazywam się Martyna. Jestem tak zwaną nastolatką. Nie wiem, czy ta informacja będzie komuś przeszkadzała w czytaniu tego posta, jeżeli tak to nie ma większych wątpliwości, że nie musi tutaj przebywać.

   Już długo rozmyślałam nad stworzeniem tego bloga, ponad rok. Zakładałam go z myślą, że będą tu same przepisy na różne słodkości itd. Jednak zmieniłam zdanie i pragnę dodać tu trochę siebie, swojego codziennego życia, pasji, hobby- czyli w sumie będzie to (nie)zwyczajny blog.

   Nie będę używać emotek, bo uważam, że to przeszkadza w czytaniu.

   Posty będą na razie dodawanie nieregularnie, ponieważ w sumie na początku nie wiem o czym mam pisać. Jeżeli chciałby mi ktoś podpowiedzieć temat to zapraszam ---> komentarz.

   Będę też dodawać zdjęcia, różne, naprawdę, o wszystkim. Fotografia tak naprawdę jest moim ukrytym hobby. Fotografuję amatorsko, niestety nie mam dobrego aparatu. Planuję zakup lustrzanki dopiero pod koniec czerwca. Tymczasem robię zdjęcia aparatem kuzyna, lustrzanka z niższej półki, za ok 800zł, nie ma zbyt wielu funkcji, ale zdjęcia wychodzą całkiem całkiem. Powiedzmy szczerze, zdjęcie robi człowiek, nie aparat.

   Tak więc tym miłym, początkowym postem zapraszam Was, każdego komu się spodoba moje blogowanie do dalszego przeglądania i oczekiwania na przyszłe notki.

Gorąco Pozdrawiam

Ginka



2 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa :)
    Jeżeli mi się spodoba blog, to postaram się zaobserwować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bardzo często będę wracał na ten blog. Jest on prowadzony bardzo dobrze według mnie.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję ♥
Za rady i kąśliwe uwagi także ♥
Nie bawię się w 'obserwacja=obserwacja'.