8 lut 2014

Co robić w ferie?

Dziś przychodzę do Was z postem, który ma zwalczyć "nudzę się" wiecznie powtarzane przez nas, gdy nie mamy nic ciekawego do roboty. No właśnie, czy trzeba COŚ robić, by się nie nudzić?

1. Posprzątaj w pokoju.
Chyba nie trzeba w tym temacie dużo mówić, po prostu lepiej się przebywa w pomieszczeniu, gdy jest porządek.

2.Spotkaj się ze znajomymi.
To świetna okazja by zacieśnić więzy miedzy Wami. Wygłupy i towarzystwo przyjaciół na pewno wprawi Cię w wyśmienity nastrój. Jeżeli masz ochotę, to równie dobrze możesz poznać kogoś nowego, może internetowa przyjaźń?


3.Przemebluj pokój.
Powiew świeżości, to jest to co kocham najbardziej. Skromne przestawienie łóżka w drugi kąt i pokój wydaje się nowszy :)

4.Rozwijaj swoje pasje.
Na pewno w Twojej miejscowości organizowane są różne zajęcia. Przejdź się, zobacz. Może Ci się spodoba? Nie masz nic do stracenia! (chyba, że coś zgubisz)


5.Pomagaj w domu.
Spraw, że twoi rodzice będą z Ciebie dumni. Pozamiataj, pościeraj kurze, wynieś śmieci, a wywołasz uśmiech na ich Twarzy!

6.Poucz się.
Wiem, że większość z Was pewnie się z tego śmieje, ale to jest okazja to nadrobienia zaległości.

7.Poprzebieraj ciuchy.
Może są takie których nie nosisz? Może są za małe? Dużo ludzi nie ma w czym chodzić, więc gdy skończysz, wyrzuć rzeczy do kontenera na odzież.

8.Przeczytaj zaległe lektury.
Albo jakieś ciekawe książki.

9.Wyjedź gdzieś.
Większość osób wyjeżdża w góry, na narty, sanki, kulig i te sprawy, ale jeżeli nie masz środków finansowych to nie musisz. Wystarczy, że odwiedzisz babcię, wujka, ciocię. Byleby ruszyć tyłek z domu!

10.Wyjdź gdzieś.
Nie gnij w domu przed komputerem, czy telewizorem. Ruch to zdrowie, a ferie zimowe to aktywny czas! Wyjdź z psem na spacer, a Twój organizm Ci za to podziękuje.

11.Ulep bałwana.
 Może warunki pogodowe nie u wszystkich z nas są sprzyjające (czytaj: u mnie), ale zawsze można sobie poprawić humor malując bałwana i zawieszając na lodówce. Bądźmy kreatywni!

12.Wystrój swój pokój.
Wystarczy parę drobiazgów takich jak np. świeczki zapachowe, mały żonkil, który będzie Ci przypominał o wiośnie i już pokój wygląda "pełniej". Dbajmy o drobiazgi!

13.Upiecz coś.
Zapach np. jabłek i cynamonu - mmm.



14. Zorganizuj sobie czas.
Organizacja jest jedną z wielu rzeczy, które nie wychodzą mi najlepiej. Czas to zmienić!



15.Pomaluj paznokcie.
 Na wybrany kolor lub codziennie na inny.


16.Zrób sobie parę zdjęć.
Tak zwanych "sweet foci".


17. Spędzaj czas z rodziną.
Bo może ich kiedyś zabraknąć.


18.Ćwicz.
Trzymaj formę! Zwykłe 10 brzuszków dziennie i trochę gimnastyki wystarczy, by rozciągnąć mięśnie.

19.Zrób sobie maraton filmowy.
Oglądaj komedie romantyczne, na których będziesz płakać jak bóbr.

20.Tańcz.
Kiedy inni tańczą!

21.Zrób sobie jeden "lazy day".
Leniuchuj i pozwól sobie na wszystko przez ten jeden dzień.


22. Co masz zrobić jutro, zrób dziś!




Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam Wam zwalczyć nudę. Trzymajcie się!

A może macie jakieś własne sposoby?

18 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się punkt 18 i 22 :).
    Fajnie tu u Ciebie :)

    Zapraszam do nas i pozdrawiam :>.

    http://accelerated-heart-rate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post i fajny blog !
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się u mnie spodoba :) Zachęcam do zaobserwowania :)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki takim poradom ferie będzie można uznać za udane ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha fajna notka! :D ja mam ferie już za sobą :( ale przez cały czas sprzątałam i oglądałam filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak wogóle to jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post! Ja w ferie planuję przemeblować mój pokój i zmienić jego wystrój. Oprócz tego zrobię dużo zdjęć a mojego bloga i wykonam dużo pomysłów DIY. Oczywiście Ferie bez przyjaciółek to nie ferie! :D Planujemy u siebie nocować i oglądać całą noc filmy wżerając popcorn. :D
    Obserwuję! :*

    Antosia-tosia.blogspot.com (byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała lub skomentowała)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły! <3

    Masz piękny wygląd bloga <3 Jestem zachwycona *o*

    mogę liczyć na klika w baner voguec.com na moim blogu? (ten górny)
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do L.B.A, więcej informacji u mnie na blogu. Gratuluję :)
    http://wikuuuus.blogspot.com/2014/02/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasamai sprzątam w szafie i wyrzucam zbędne rzeczy xd pozdrawiam
    starfromskyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już ferie niestety powoli kończę :/ Masz cudowny design bloga, obserwuję :*

    Zajrzysz?
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się wczoraj zaczęły ferie! :)
    Ja zamierzam w pierwszym tygodniu spotkać się z przyjaciółmi, przeczytać jakąś dobrą książkę, a w drugim jadę na zimowisko harcerskie. <3

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam jeszcze żadnych pomysłów :P

    l0vetight.blogspot.com / zapraszam, obserwujemy? odp. u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pomysly tylko ze ferie juz sie dawno skoczyly ale w weekebd na pewno cos wykorzystam :)
    Zapraszan do siebie :))
    ninkam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie pomysły są w tym wątku na ferie zimowe. Nie wiem czy wykorzystam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy lepszy pomysł :) Weź rodziców na narty :D Oczywiście mówimy o feriach zimowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ferie to tylko narty! I to najlepiej w Beskidzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi od zawsze ferie kojarzą się z nartami lub snowboardem. Nie wyobrażam sobie przesiedzieć całych ferii bezczynnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję ♥
Za rady i kąśliwe uwagi także ♥
Nie bawię się w 'obserwacja=obserwacja'.